Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia Sukcesu |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788392209720 |
ISBN: | 978-83-9220-972-0 |
Data: | 2008-11-23 |
Opis książki:
Amerykańscy przedsiębiorcy, począwszy od Henry`ego Forda do Billa Gatesa, przeszli do legendy z powodu roli, jaką odegrali w gospodarce USA. Niewiele jednak wiemy o pionierach drugiej co do wielkości gospodarki świata.
Poprzez burze i zawirowania ostatniej dekady (w tym zmiany prawa, sporadyczny dostęp do kapitału oraz wejścia zagranicznych koncernów) kilka wyrosłych z miejscowego gruntu firm odniosło w Chinach nadzwyczajny sukces, choć setki rywali padły.
Jak zwycięzcy tego dokonali? Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się o konkurowaniu na chińskich lub innych nieprzewidywalnych rynkach? W książce "Made In China" Donald N. Sull przedstawia osiem z tych imponujących przedsięwzięć, aby odsłonić tajemnicę ich zaskakującego sukcesu.
Przekonuje, że na niepewnych rynkach te firmy odnoszą sukces, które szybciej i bardziej efektywnie, a zarazem systematycznie reagują na uderzenia zagrażające ich egzystencji, wyrzucając mniej udanych rywali z rynku.
Szybciej chwytają większe szanse, co zapewnia im lepszą pozycję na przyszłość. W okresach względnego spokoju stosują strategię "aktywnego oczekiwania" nieustannie przewidując i reagując na wyłaniające się zagrożenia i szanse szybciej niż konkurencja.
Książka "Made in China" - Donald N. Sull, Yong Wang - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Sukcesu. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2006 r.