pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Lokowanie produktu

Autor książki:

Katarzyna Grzybczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 145x204 mm
EAN: 9788326407734
ISBN: 978-83-2640-773-4
Data: 2012-05-15
pozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.

Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak: - zalety i wady lokowania produktu - różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą - odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe - skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu

Książka "Lokowanie produktu" - Katarzyna Grzybczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2012 r.