Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 145x204 mm |
EAN: | 9788326407734 |
ISBN: | 978-83-2640-773-4 |
Data: | 2012-05-15 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak: - zalety i wady lokowania produktu - różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą - odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe - skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu
Książka "Lokowanie produktu" - Katarzyna Grzybczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2012 r.