pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Logo Design

Autor książki:

Julius Wiedemann

Dane szczegółowe:
Wydawca: Taschen
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Twarda z obwolutą
Ilość stron: 664 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9783836556347
ISBN: 978-38-3655-634-7
Data: 2022-05-25
85.11 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

A good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized into chapters by theme, the catalogue explores how text, image, and ideas distill into a logo across events, fashion, media, music, and retailers.

Featuring work from both star names and lesser-known mavericks, this is an excellent reference for students and professionals in design and marketing, as well as for anyone interested in the visuals and philosophy behind brand identity.

Książka "Logo Design" - Julius Wiedemann - oprawa Twarda z obwolutą - Wydawnictwo Taschen. Książka posiada 664 stron i została wydana w 2019 r. Cena 85.11 zł. Zapraszamy na zakupy!