Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data. Seria: Media początku XXI wieku
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 154 s. |
EAN: | 9788375459524 |
ISBN: | 978-83-7545-952-4 |
Data: | 2019-06-17 |
Opis książki:
Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".
Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie "wyguglować" utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.
Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego
słowa - słupa.
Książka "Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data. Seria: Media początku XXI wieku" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2019 r. Cena 27.29 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.