Tytuł książki:
Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu
Autor książki:
Krzysztof Jasiecki, Małgorzata Molęda-Zdziech, Urszula Kurczewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788389355911 |
ISBN: | 83-8935-591-4 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawisk lobbingu w rozwiniętych demokracjach stanowi kontekst dla rozważań na temat perspektyw i kierunków jego rozwoju w Polsce.
Książka "Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu" - Krzysztof Jasiecki, Małgorzata Molęda-Zdziech, Urszula Kurczewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2000 r.