pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788389355911
ISBN: 83-8935-591-4
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawisk lobbingu w rozwiniętych demokracjach stanowi kontekst dla rozważań na temat perspektyw i kierunków jego rozwoju w Polsce.

Książka "Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu" - Krzysztof Jasiecki, Małgorzata Molęda-Zdziech, Urszula Kurczewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2000 r.