pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Lobbing

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 140x218 mm
EAN: 9788375610642
ISBN: 978-83-7561-064-2
Data: 2010-06-07
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich "bohaterów" spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często wręcz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest także jednym z narzędzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii - bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych.

Książka "Lobbing" - Bogusław Piwowar, Jacek Świeca - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2010 r.