pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Literatura i reklama w Niemczech

Autor książki:

Tomasz Małyszek

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788324234479
ISBN: 978-83-2423-447-9
Data: 2018-07-27
19.15 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą, kiedy ta pierwsza powstaje jako świadomy, zaplanowany komunikat reklamowy, a druga niczego nie reklamuje, pozornie nie ma więc sensu, i dopiero odczytanie w szeregu lub cyklu kolejnych epizodów kampanii promocyjnej nadaje jej znaczenie i naprowadza odbiorcę na jej pierwotny ślad. Paradoksalnie reklama bez słów, artystyczny spot filmowy oparty na scenariuszu, który jest pogłosem lub poświatą treści przemycanych uprzednio przez literaturę, najbardziej ją przypomina.

Niniejsza praca sięga po przypadki znanych artystycznych spotów reklamowych, z których część ma charakter spotów wizerunkowych i była nagradzana na festiwalu w Cannes. Ich wspólną cechą jest miejsce wytworzenia, czyli niemieckie agencje reklamowe, lub produkt albo zleceniodawca, który również pochodzi z Niemiec. Takie zawężenie analizy nie oznacza, że niemiecka reklama wizerunkowa różni się od reklam produkowanych na świecie, ale pozwala utrzymać w ramach i uporządkować wiedzę na temat możliwych, domniemanych, a czasem oczywistych zależności pomiędzy literaturą danego kraju a utrwalonymi w nim normami promocji i marketingu.

Książka "Literatura i reklama w Niemczech" - Tomasz Małyszek - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2018 r. Cena 19.15 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.