Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 240x168 mm |
EAN: | 9788380123410 |
ISBN: | 978-83-8012-341-0 |
Data: | 2024-06-19 |
Opis książki:
Przedmiotem refleksji Autorki jest ocena możliwości, jakich dostarcza wykorzystanie nowych technologii w procesie ewaluacji postępów ucznia w nauce języka obcego. W centrum zainteresowania znalazła się analiza procesu pozyskiwania/przekazywania informacji zwrotnych (tzw. feedbacku), stanowiącego jeden z kluczowych elementów oceniania kształtującego, nazywanego także formatywnym. Głównym celem zaproponowanych w książce badań było znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy w procesie oceniania przekazywanie/pozyskiwanie informacji zwrotnych drogą elektroniczną przynosi takie same korzyści, zarówno dla nauczyciela jak i dla ucznia, jak stosowanie tradycyjnych technik? Zaplanowane badania dotyczyły przede wszystkim procesu nauczania/uczenia się języka obcego na poziomie podstawowym, odpowiadającym poziomom A1 i A2 (według Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego) i zostały przeprowadzone na osobach rozpoczynających naukę języka francuskiego jako co najmniej drugiego języka obcego po języku polskim (ojczystym) i języku angielskim. Ewa Półtorak, doktor nauk humanistycznych w Instytucie Języków Romańskich i Translatoryki Uniwersytetu Śląskiego. Specjalista w zakresie glottodydaktyki. Interesuje się wykorzystaniem nowych technologii w procesie nauczania/uczenia się języków obcych, ze szczególnym uwzględnieniem procesu nauczania/uczenia się języka francuskiego jako drugiego języka obcego. Swoje prace naukowe publikuje w takich seriach wydawniczych jak Neofilolog, Synergies Pologne czy Glottodidactica.
Książka "Limpact des nouvelles technologies sur les" - Ewa Półtorak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2015 r. Cena 55.83 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.