pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: SBP
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 292 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788365741172
ISBN: 978-83-6574-117-2
Data: 2019-01-29
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.

Książka "Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie" - Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, Bożena Jaskowska - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 292 stron i została wydana w 2019 r.