Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atla 2 |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 246 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788388555503 |
ISBN: | 83-8855-550-2 |
Data: | 2008-11-19 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie. W kilku biogramach ukazałem naukowców myślicieli, których twórczość i działalność polityczna związana była i jest m.in z marketingiem politycznym. Jerzy Muszyński
Książka "Leksykon marketingu politycznego" - Jerzy Muszyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Atla 2. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2001 r.