Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 125x194 mm |
EAN: | 9788325501969 |
ISBN: | 978-83-2550-196-9 |
Data: | 2009-02-10 |
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.
Książka "Leksykon marketingu" - Iwona Kienzler - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2008 r.