pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Leksykon konwergencji mediów

Autor książki:

Katarzyna Kopecka-Piech

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788324227273
ISBN: 978-83-2422-727-3
Data: 2015-11-09
23.25 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych badań bogactwo znaczeń wymusza uporządkowanie, przypisanie poszczególnych kategorii określonym porządkom i określenie łączących je związków. Konwergencja jest koncepcją teoretyczną, lecz zarazem i biznesowo-administracyjną, co powoduje namnożenie różnych ujęć. Konwergencja jest niejednoznaczna, według niektórych - dyskusyjna. Dlatego w leksykonie obok haseł zamieszczono ilustracje. To właśnie artystyczne ujęcia i interpretacje pozwalają jeszcze lepiej zilustrować tak złożoną, niekiedy sprzeczną naturę konwergencji.

Książka "Leksykon konwergencji mediów" - Katarzyna Kopecka-Piech - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2015 r. Cena 23.25 zł. Zapraszamy na zakupy!