Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788324227273 |
ISBN: | 978-83-2422-727-3 |
Data: | 2015-11-09 |
Opis książki:
Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych badań bogactwo znaczeń wymusza uporządkowanie, przypisanie poszczególnych kategorii określonym porządkom i określenie łączących je związków. Konwergencja jest koncepcją teoretyczną, lecz zarazem i biznesowo-administracyjną, co powoduje namnożenie różnych ujęć. Konwergencja jest niejednoznaczna, według niektórych - dyskusyjna. Dlatego w leksykonie obok haseł zamieszczono ilustracje. To właśnie artystyczne ujęcia i interpretacje pozwalają jeszcze lepiej zilustrować tak złożoną, niekiedy sprzeczną naturę konwergencji.
Książka "Leksykon konwergencji mediów" - Katarzyna Kopecka-Piech - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2015 r. Cena 23.25 zł. Zapraszamy na zakupy!