podręcznik:
Kwestionariusz diagnozy dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej
autor:
Iwona Rokicińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | HARMONIA |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 68 s. |
Wymiar: | 220x320 mm |
EAN: | 9788371342233 |
ISBN: | 978-83-7134-223-3 |
Data: | 2009-05-26 |
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Najważniejszym zadaniem nauczycieli klas pierwszych powinno być określenie poziomu przygotowania każdego ucznia do nauki w szkole. Kwestionariusz diagnozy dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej to narzędzie badawcze przygotowane szczególnie z myślą o nauczycielach klas pierwszych. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w wybranych obszarach funkcjonowania. Są to:Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:
Podręcznik „Kwestionariusz diagnozy dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej” - oprawa miękka - Wydawca: HARMONIA.