Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | eMPi2 Mariana Pietraszewskiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788365149718 |
ISBN: | 978-83-6514-971-8 |
Data: | 2020-06-18 |
46.13
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis podręcznika:
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.
Podręcznik „Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz. 1” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego. Cena 46.13 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.