Kultury prosumpcji. O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
Piotr Siuda

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Aspra |
Format: | |
Ilość stron: | 296 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375453782 |
Data: | 2025-04-16 |
Opis e-booka:
Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej – mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.
E-book „Kultury prosumpcji. O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 45.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.