pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce

Autor książki:

Beata Glinka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320818017
ISBN: 978-83-2081-801-7
Data: 2006-02-09
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do technologii i środków na finansowanie działalności. Nieodzowny jest klimat kulturowy - wartości, normy postępowania i wzorce zachowań. Celem monografii jest odpowiedź na pytania: jakie wartości, przekonania i symbole są związane z działaniami przedsiębiorczymi, czy mają one trwały charakter, jak przejawia się ich związek z przedsiębiorczością, czy kultura stwarza dogodne warunki do tego, by przedsiębiorcy chcieli zapewniać swoim firmom dalszy byt i rozwój? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla zrozumienia warunków rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.

Książka "Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce" - Beata Glinka - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2008 r.