Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe
Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 696 s. |
Wymiar: | 158x233 mm |
EAN: | 9788380871144 |
ISBN: | 978-83-8087-114-4 |
Data: | 2016-11-24 |
Opis książki:
Zarządzanie - Organizacja pracy - HR
Kultura Toyoty poświęcona jest "systemom ludzkim", które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie.
Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są "sercem i duszą" Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie.
Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:
- znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników,
- rozpocząć proces szkolenia i "uspołeczniania" zatrudnianych pracowników,
- ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji,
- szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy,
- rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych,
- nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu
Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.
Książka "Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe" - Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 696 stron i została wydana w 2016 r.