Kultura organizacji. Badania etnograficzne polskich firm
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 332 s. |
Wymiar: | 230x170 mm |
EAN: | 9788374890540 |
ISBN: | 978-83-7489-054-0 |
Data: | 2007-09-19 |
Opis książki:
Chcesz wiedzieć, jaki typ kultury organizacyjnej może posiadać Twoja firma? Interesuje Cię, jak menadżerowie w Polsce radzą sobie z atmosferą firmy, konfliktami i podziałem pracy? Zastanawiasz się, czy Twoja wizja firmy ma rację bytu? I jakie zasady mają koncerny wchodzące na rynek polski?
Książka ta zawiera opisy wybranych działających w Polsce organizacji: przedsiębiorstw, organizacji humanitarnych i religijnych, małych i dużych, przedsiębiorczych i konserwatywnych. Analizy poszczególnych przypadków zostały pogrupowane w większe całości zatytułowane: Polacy i Inni, Szefowie, zespoły, wizje, Ideały, mity, archetypy oraz W poszukiwaniu tożsamości. Wśród nich na pewno znajdziesz wiedzę, która Cię zainteresuje.
Książka "Kultura organizacji. Badania etnograficzne polskich firm" - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2007 r.