pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura organizacji. Badania etnograficzne polskich firm

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 230x170 mm
EAN: 9788374890540
ISBN: 978-83-7489-054-0
Data: 2007-09-19
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Chcesz wiedzieć, jaki typ kultury organizacyjnej może posiadać Twoja firma? Interesuje Cię, jak menadżerowie w Polsce radzą sobie z atmosferą firmy, konfliktami i podziałem pracy? Zastanawiasz się, czy Twoja wizja firmy ma rację bytu? I jakie zasady mają koncerny wchodzące na rynek polski?
Książka ta zawiera opisy wybranych działających w Polsce organizacji: przedsiębiorstw, organizacji humanitarnych i religijnych, małych i dużych, przedsiębiorczych i konserwatywnych. Analizy poszczególnych przypadków zostały pogrupowane w większe całości zatytułowane: Polacy i Inni, Szefowie, zespoły, wizje, Ideały, mity, archetypy oraz W poszukiwaniu tożsamości. Wśród nich na pewno znajdziesz wiedzę, która Cię zainteresuje.

Książka "Kultura organizacji. Badania etnograficzne polskich firm" - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2007 r.