pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 368 s.
EAN: 9788323240204
ISBN: 978-83-2324-020-4
Data: 2022-06-13
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pandemia zaktualizowała problemy, o których sądziliśmy, że przeszły już do przeszłości. Ukazała kruchość naszej egzystencji i ułudę bezpieczeństwa, które gwarantuje technologia. Zapewne szereg procesów, które zachodzą w czasie pandemii, będzie miało znaczący wpływ na naszą przyszłość. Zdominowanie dyskursu o pandemii przez nauki medyczne, co jest zrozumiałe w świetle zagrożenia zdrowia i życia, jakie ona ze sobą niesie, stwarza wrażenie, że humanistyka jest bezradna. Niniejszą książką próbujemy temu zaprzeczyć; na pracę składają się teksty, które z pozycji humanistyki przedstawiają i interpretują przykłady kulturowych reakcji na pandemię covid-19. Nie jest to zatem praca o wirusie i chorobie, którą wywołuje a raczej zbiór relacji na temat człowieka i jego kultury rozumianej jako narzędzie oswajania z tym co nowe, inne i często (jak w tym wypadku) przerażające.

Książka "Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 368 stron i została wydana w 2022 r.