pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura-media-etyka. Gnieźnieńskie Studia Europejskie. Monografie. Tom X

Dane szczegółowe:
Wydawca: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788376542041
ISBN: 978-83-7654-204-1
Data: 2013-06-05
50.94 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia Kultura-media-etyka. Media w perspektywie etycznej i kulturowej w kontekście rewolucji teleinformatycznej wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji coraz częściej określanej mianem społeczeństwa informacyjnego społeczeństwa opartego na wiedzy czy też społeczeństwa ponowoczesnego. Problemy te są konsekwencją dynamicznych przemian zachodzących w obszarze komunikacji których skutkiem są przeobrażenia w sferze kultury. Asumptem do przygotowania tej publikacji była coraz wyraźniej rysująca się konieczność odświeżenia uaktualnienia humanistycznej refleksji nad gwałtownymi zmianami towarzyszącymi rewolucji teleinformatycznej. Autorzy mają nadzieję że pozycja ta stanowić będzie przyczynek do szerszej dyskusji na temat skali w jakiej rewolucja ta zmienia znany nam świat oparty na pewnych fundamentach kulturowych. Czy zmiany te są na tyle głębokie aby przekonstruować kulturowo-etyczne podwaliny cywilizacji A jeśli tak to czy dotychczasowe koncepcje etyczne kulturowe okażą się przydatne obecnym oraz przyszłym społeczeństwom Odpowiedzi na te i inne pytania starają się Państwu udzielić autorzy prezentowanych tekstów.

Książka "Kultura-media-etyka. Gnieźnieńskie Studia Europejskie. Monografie. Tom X" - oprawa miękka - Wydawnictwo Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2013 r. Cena 50.94 zł. Zapraszamy na zakupy!