Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 132 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788376113845 |
ISBN: | 978-83-7611-384-5 |
Data: | 2010-02-25 |
Opis książki:
Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy państwa sprawiają, że nie tylko politycy traktują je niezmiernie poważnie. Także wyborcy, komentatorzy, dziennikarze i politologowie przywiązują do elekcji amerykańskich znaczenie zasadnicze. Te wybory to nie tylko wyścig o pozycję najpotężniejszego polityka współczesnego świata, ale także pokaz nowych trendów w kreowaniu wizerunku politycznego, uprawiania kampanii politycznych, stosowania kampanii negatywnych, użycia Internetu do walki wyborczej oraz organizowania konwencji wyborczych.
Z recenzji dr. hab. Marka Jezińskiego, prof. UMK
Książka "Kultura masowa a marketing polityczny" - Łukasz Wojtkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2010 r. Cena 31.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.