pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów

Autor książki:

Henry Jenkins

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788360501702
ISBN: 978-83-6050-170-2
Data: 2008-11-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Tematem »Kultury konwergencji* jest łączenie się mediów na różnych poziomach. Jenkins koncentruje się na konwergencji w wymiarze kulturowym. Świat współczesnych mediów jawi się nam jako chaotyczny, bezustannie zmieniający się twór. Henry Jenkins ten chaos porządkuje. Znajduje sens tam gdzie zderzają się skrajności, tam gdzie stare zderza się z nowym, tradycja z nowoczesnością, a interesy wielkich korporacji wchodzą w kolizję z działalnością amatorów. Rzecz nie w tym byśmy po lekturze tej książki wszyscy pokochali telewizję, internet i gry komputerowe. Chodzi o to byśmy je lepiej zrozumieli. Książka ma wszelkie dane ku temu, by stać się podstawą publicznej debaty na temat mediów - debaty bardzo nam potrzebnej Jednak do jej prowadzenia brak nam języka.

Książka "Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów" - Henry Jenkins - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2007 r.