Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788360501702 |
ISBN: | 978-83-6050-170-2 |
Data: | 2008-11-24 |
Opis książki:
Tematem »Kultury konwergencji* jest łączenie się mediów na różnych poziomach. Jenkins koncentruje się na konwergencji w wymiarze kulturowym. Świat współczesnych mediów jawi się nam jako chaotyczny, bezustannie zmieniający się twór. Henry Jenkins ten chaos porządkuje. Znajduje sens tam gdzie zderzają się skrajności, tam gdzie stare zderza się z nowym, tradycja z nowoczesnością, a interesy wielkich korporacji wchodzą w kolizję z działalnością amatorów. Rzecz nie w tym byśmy po lekturze tej książki wszyscy pokochali telewizję, internet i gry komputerowe. Chodzi o to byśmy je lepiej zrozumieli. Książka ma wszelkie dane ku temu, by stać się podstawą publicznej debaty na temat mediów - debaty bardzo nam potrzebnej Jednak do jej prowadzenia brak nam języka.
Książka "Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów" - Henry Jenkins - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2007 r.