Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska
Marta Juza
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Antykwa |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 198 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788360154304 |
ISBN: | 978-83-60154-30-4 |
Data: | 2016-02-05 |
Opis książki:
Autorka wnika w zbiorowość pionierów Internetu w Polsce, w środowisko, które wywarło znaczny wpływ na przemiany w naszym kraju. Zagadnienie to jest nowe i mało intelektualnie przetworzone, dość jeszcze słabo obecne w monografiach socjologicznych i podręcznikach. W ciągu dwu dekad ewolucję od jego narodzin w Polsce Internet stał się powszechnym, dostępnym każdemu elementem codziennej rzeczywistości. Książka powinna zachęcić do lektury wszystkich zainteresowanych Internetem zawodowo bądź hobbystycznie: biznes sieciowy, medioznawców i badaczy komunikacji, a także kulturoznawców i socjologów sieci. Może by pomocniczym podręcznikiem przede wszystkim na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, a także ekonomii w zakresie tzw. nowej ekonomii sieci, zwanej wikinomią.
Książka "Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska" - Marta Juza - oprawa miękka - Wydawnictwo Antykwa. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2012 r. Cena 28.77 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.