pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura biznesu. Normy i formy

Autor książki:

Irena Kamińska-Radomska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 384 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301210380
ISBN: 978-83-0121-038-0
Data: 2020-01-30
67.42 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych. Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.

Książka "Kultura biznesu. Normy i formy" - Irena Kamińska-Radomska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2020 r. Cena 67.42 zł. Zapraszamy na zakupy!