pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura a rynek. Tom 2

Autor książki:

Sławomir Partycki

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 470 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373636941
ISBN: 978-83-7363-694-1
Data: 2008-06-16
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kultura, dystrybucja, konsumpcja
Felicjan Bylok, Kultura i konsumpcja we współczesnym społeczeństwie Agnieszka Izabela Baruk, Czy opakowanie skutecznie spełnia rolę milczącego sprzedawcy? Aнатолий Легчилин, Феномен «массовости» в условиях коммерциализации Bиктор Крючковский, Елена Савчук, Mаркетинговый менеджмент в развитии национального и глобального рынков Aneta Duda, Rola mitów w reklamowym dyskursie kultowych marek Maria Sroczyńska, W stronę społeczeństwa konsumpcyjnego. Przypadek rytuału religijnego Светлана Ляшко, Потребление как социальный процесс конструирования стиля и образа жизни Наталья Якушина, Особенности потребительского поведения на рынке сотовой связи России Jadwiga Gierczycka, Ochrona konsumenta w unii europejskiej Grzegorz Adamczyk, Młodzieżowe style konsumpcji i ich społeczno-kulturowe uwarunkowania. Próba socjologicznej typologii na przykładzie badań empirycznychw Polsce, Niemczech i Korei południowej Maria Miczyńska-Kowalska, Społeczeństwo konsumenckie jako rys kultury ponowoczesnej w ujęciu Zygmunta Baumana Agnieszka Jeran, Konsument postmodernistyczny jako konsument marek Wiesław Szopiński, Wiesława Kuźniar, Wpływ wybranych cech produktu na zachowanie konsumentana przykładzie miasta Tarnobrzeg Grzegorz Węgrzyn, Kulturowy wymiar własności Ryszard Tłuczek, Suwerenność państwa. Tożsamość narodowa. Społeczeństwo konsumpcyjne Владимир Гулий, Нина Гулий, Александр Белый, Прогнозные оценки инвестиционной привлекательности отрасли Elżbieta Szul, Spacerowanie – atrakcyjny sposób spędzania czasu wolnego? Małgorzata Koszembar-Wiklik, Public relations i blogi – wizerunek organizacji niedochodowych Sławomira Kamińska-Berezowska, Problemy tożsamości organizacji związkowych w branży górniczej Валериу Мошняга, Денежные переводы трудовых мигрантов и их использование в Молдове Александр Байков, Проблемы теории ценных бумаг в гражданском праве Латвии Magdalena Borowiec, Rozumienie pieniądza w teorii systemów społecznych Niklasa Luhmanna Wojciech Zagojski, Nowoczesne formy oszczędzania we współczesnym społeczeństwie Anna Kulik, Życie na kredyt. Generowanie sztucznych potrzeb w społeczeństwie konsumpcyjnym Czesław Kubasiewicz, Social lending czyli pożyczki społecznościowe Andrzej Kowalczyk, Bezgotówkowe społeczeństwo – rzecz o urealnianiu fikcji Сергей Игнатьев, Маркетинговый подход к повышению конкурентоспособности региона на примере Латгалии (Латвия) Marta Bucholc, Religijna etyka braterstwa w zracjonalizowanym świecie Elena Kucheryavaya, Budowanie wizerunku instytucji społeczeństwa obywatelskiego w społeczeństwie informacyjnym Виктория Голубева, Некоторые аспекты внешнеторговых отношений в условиях глобализации Marta Sikora, Reklama jako element kultury młodzieżowej – w świetle badań własnych Marcin Kotras, Charakterystyka przywództwa politycznego w regionie łódzkim Karolina Wojtasik, Emila Zoli magiczny świat konsumpcji Григорий Никитин, Художественное образование в условиях рынка Agnieszka Drewniak, Rozwój network marketingu szansą czy zagrożeniem dla współczesnych firm? Olga Filipiak, Ruch konsumencki w Polsce Krystyna Wróbel, Product placement jako przykład zastosowania perswazji peryferycznej w komunikacji marketingowej

Kultura a zmiany społeczno-gospodarcze
Danuta Walczak-Duraj, Specyfika kapitału społecznego kobiet wiejskich Виктор Крючковский, Экспертиза деловой активности региона в условиях трудно прогнозируемых хозяйственных рисков Владислав Волков, Понятие «этническое меньшинство» в латвийской социологии 1991-2007 годов Bogdan Klepacki, Barbara Kusto, Kapitał ludzki we władzach samorządu gminnego – próba pomiaru Ромуалдас Повилайтис, Культурная дифференциация литовского села в условиях рыночной экономики Jan Duraj, Miejsce i rola spółdzielni socjalnej w rozwoju społecznym Zofia Chyra-Rolicz, Spółdzielczość czynnikiem rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturalnego na ziemiach polskich w XIX i XX w. Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska, Społeczno-ekonomiczne aspekty marginalizacji długotrwale bezrobotnych Александр Ганчев, Изменяющаяся идентичность в замкнутых сообществах гастарбайтеров Анжела Мокану, Совершенствование системы образования Республики Молдова в условиях перехода к рыночной экономике: социальные аспекты Бахытгуль Мамыканова, Воздействие высшего технического образования как института культуры на социально экономические перемены в обществе (на материалах Республики Казахстан) Елена Бобкова, Социализация молодежи в контексте модели социального действия Ольга Бацилєва, Проблеми соціалізації студентської молоді у сучасних соціально-економічних умовах Аста Стейкунене, Bыражение культуры молодежи Литвы в условиях трансформации экономики Юрий Машошин, Мобильнотелефонная преступность – вызов современному обществу Wioletta Knapik, Wiejska społeczność lokalna na tle globalizacji kulturowej Gabriela Teresińska-Pruchniak, Rola czynników społecznych w rozwoju lokalnym i realizacji zadań samorządu lokalnego Сергей Панков, Подходы к анализу социально-экономической и эколого-экономической устойчивости региона Ewa Albińska, Organizacja funkcjonowania gminy zgodnie z zasadą rozwoju zrównoważonego Анатолий Белоусов, Татьяна Захарова, социально-экономические и экологические аспекты повышения региональной продовольственной безопасности(на примере ставропольского края) Валерий Николаевский, Трудовая миграция из Украины: причины, тенденции, вызовы для социальной безопасности Tomasz Jurkiewicz, Społeczny wymiar bezrobocia Arkadiusz Przybyłka, Restrukturyzacja górnictwa węgla kamiennego – efekty i wyzwania Agnieszka Siedlecka, Samozaopatrzenie – metoda zaspokajania potrzeb konsumpcyjnych wiejskich gospodarstw domowych na przykładzie województwa lubelskiego i mazowieckiego Ніна Хумарова, Екологічна культура та освіта у забезпеченні збалансованого розвитку суспільства Radosław Kisielewski, Kształtowanie produktów turystyki kulturowej na przykładzie Nałęczowa Monika Torczyńska-Jarecka, Poczucie bezpieczeństwa socjalnego, ekonomicznego i prawnego w zmieniającym się społeczeństwie Алексей Хумаров, Направления активизации интеграционных процессов в приморских регионах Teresa Gądek-Hawlena, Dostępność transportowa i jej wpływ na poznanie odmienności kulturowych regionów Dorota Tomczyszyn, Integracja społeczna osób niepełnosprawnych w ocenie mieszkańców powiatu bialskiego Beata Szluz, Człowiek niepełnosprawny na rynku pracy – szanse i zagrożenia Małgorzata Sawicka-Kujawa, Kultura ludowa i jej znaczenie dla kultury narodowej Magdalena Czerniakiewicz-Kostecka, Kultura organizacyjna w systemie szkolnictwa na przykładzie Medycznego Studium Zawodowego w Chełmie Michał Wójcik, Cyfrowe nierówności a marginalizacja społeczna Bartosz Abramowicz, Dialog społeczny i obywatelski – główne idee oraz Polskie doświadczenia i perspektywy Sylwia Szajc, Community of practice – wprowadzanie innowacji, kapitał społeczny i wiedza organizacyjna Piotr Zbigniew Bielski, Rolnictwo ekologiczne jako zawód i powołanie Edyta Płaskonka, Finansowanie kultury w Polsce w ramach regionalnych programów operacyjnych na tle czynników rozwoju regionalnego oraz polityki kulturalnej Unii Europejskiej Dawid Błaszczak, Zmiany ekonomiczne i globalizacja w nauczaniu Jana Pawła II i katolickiej nauki społecznej Karol Fjałkowski, Kultura a historia społeczno-gospodarcza w ujęciu Douglassa C. Northa Krystyna Leśniak-Moczuk, Uniwersalizacja kultury w wiejskiej społeczności lokalnej Dariusz Dudzik, Skutki uboczne otwarcia rynków pracy w unii europejskiej Ewa Augustyniak, Kultura organizacyjna szkoły wartości i postawy organizacji Julita Kożuch, Biruta Skrętowicz, Wydatki publiczne na kulturę w latach 2001-2006 Paweł Kocoń, Kapitał społeczny a public relations Светлана Хаминич, Kультура как приоритет качества образования Zdzisław Zagórski, Struktura szans życiowych a transformacja postkomunistyczna (Wybrane aspekty problematyki)

Książka "Kultura a rynek. Tom 2" - Sławomir Partycki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 470 stron i została wydana w 2008 r.