Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowej
Marcin Lis
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301219505 |
ISBN: | 978-83-0121-950-5 |
Data: | 2021-08-23 |
Opis książki:
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono "twórcze" rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka - biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
Książka "Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowej" - Marcin Lis - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2021 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!