Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788323320999 |
ISBN: | 83-233-2099-3 |
Data: | 2006-03-24 |
Cena wydawcy: 28.80 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka mieści się w nurcie zarządzania produktami turystycznymi teorii ekonomii, wypełniając lukę istniejącą we współczesnej polskiej literaturze ekonomicznej, a dotyczącą istoty produktów turystycznych uzdrowisk. Jest opracowaniem dojrzałym, wartościowym i oryginalnym. Publikacja ma budowę zwartą oraz jednolitą pod względem tematycznym i zasługuje na miano monografii tematu podjętego przez Autorkę. Jej koncepcja jest przemyślana i wewnętrznie spójna. Niezwykle cennym wkładem Autorki jest nowoczesne ujęcie w całościowej, jednolitej konwencji, obejmującej zarówno historyczny rozwój uzdrowisk, turystyczny łańcuch wartości, rzetelną diagnozę segmentacji rynku, jak również warunki komercjalizacji innowacji turystycznych w gospodarce opartej na wiedzy.
Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Bednarczyk
Książka "Kształtowanie produktu turystycznego uzdrowisk w Polsce" - Diana Dryglas - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.