pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie produktu turystycznego uzdrowisk w Polsce

Autor książki:

Diana Dryglas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788323320999
ISBN: 83-233-2099-3
Data: 2006-03-24
Cena wydawcy: 28.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka mieści się w nurcie zarządzania produktami turystycznymi teorii ekonomii, wypełniając lukę istniejącą we współczesnej polskiej literaturze ekonomicznej, a dotyczącą istoty produktów turystycznych uzdrowisk. Jest opracowaniem dojrzałym, wartościowym i oryginalnym.

Publikacja ma budowę zwartą oraz jednolitą pod względem tematycznym i zasługuje na miano monografii tematu podjętego przez Autorkę. Jej koncepcja jest przemyślana i wewnętrznie spójna. Niezwykle cennym wkładem Autorki jest nowoczesne ujęcie w całościowej, jednolitej konwencji, obejmującej zarówno historyczny rozwój uzdrowisk, turystyczny łańcuch wartości, rzetelną diagnozę segmentacji rynku, jak również warunki komercjalizacji innowacji turystycznych w gospodarce opartej na wiedzy.

Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Bednarczyk

Książka "Kształtowanie produktu turystycznego uzdrowisk w Polsce" - Diana Dryglas - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.