pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Autor książki:

Marek Jabłoński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 444 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788376418506
ISBN: 978-83-7641-850-6
Data: 2013-05-06
Cena wydawcy: 95.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi New Connect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są na projektowaniu modeli biznesu, ich innowacyjności, strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw i zarządzaniu wynikami. dr hab. Dariusz Zarzecki, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego: ( ) Praca jest obszernym i interesującym dziełem z obszaru zarządzania i zarządzania wartością. Walorem opracowania jest kompleksowa i krytyczno-wartościująca analiza przydatności różnych koncepcji kształtowania modeli biznesu i powiązania struktury modeli z procesami kreowania wartości. Autor zaproponował własną metodę oceny kształtowania modeli biznesu polskich przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Przeprowadził także bardzo głębokie studia literaturowe. Zasadniczo doceniam skalę i zakres przeprowadzonych studiów literaturowych i badań. Świadczy to o dużej, interdyscyplinarnej wiedzy Autora, a także pasji i dociekliwości naukowej ( ). dr hab. Andrzej Herman, prof. nadzw. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: ( ) Autor proponowanej książki podjął w niej bardzo ważną - nie tylko z punktu widzenia teoretycznego, ale też i praktycznego tematykę. Pojęcie modelu biznesowego zyskuje bowiem coraz szybciej na znaczeniu i popularności. Wprowadzanie do praktyki gospodarczej nowych modeli biznesowych może szybko i skutecznie kreować istotne przewagi konkurencyjne na rynku i przekładać się na znaczące wzrosty wartości przedsiębiorstwa ( ). ( ) W kontekście teorii modeli biznesowych szeroko porusza problematykę wykorzystania kapitału finansowego i intelektualnego, korzyści wynikających z wprowadzania innowacji, a także rolę efektów sieciowych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa oraz umiejętnego zarządzania jego wynikami. Jest to podejście ambitne, którego celem jest dążenie do ujęcia tych zagadnień kompleksowo ( ). ( ) Książka może stać się na rynku polskich wydawnictw ekonomicznych ważnym wydarzeniem.

Książka "Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw" - Marek Jabłoński - oprawa twarda - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 444 stron i została wydana w 2013 r.