Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw
Adam Michnik
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 324 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788325527495 |
ISBN: | 978-83-2552-749-5 |
Data: | 2011-05-20 |
Opis książki:
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.
Praca podzielona jest na cztery części poświęcone: teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej, strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi iśrednimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych - właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.
Książka "Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw" - Adam Michnik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2011 r.