pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie dobrych ralecji z klientami

Autor książki:

Peter Kenzelmann

Dane szczegółowe:
Wydawca: BC Edukacja
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 110x150 mm
EAN: 9788361059295
ISBN: 978-83-6105-929-5
Data: 2008-11-13
Cena wydawcy: 14.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów...

Książka "Kształtowanie dobrych ralecji z klientami" - Peter Kenzelmann - oprawa miękka - Wydawnictwo BC Edukacja. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2008 r.