pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Autor książki:

Franciszek Georgiew

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
EAN: 9788328368187
ISBN: 978-83-2836-818-7
Data: 2020-10-15
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Firma w sieci Facebooka, Linked Ina i Snapchata...

... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing pagey.

Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...

... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.

O autorze
Franciszek Gieorgiejew - założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 9-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie setki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka - Księga Adsów 3.

Książka "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów" - Franciszek Georgiew - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2020 r.