pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kryzysy organizacji upowszechnione w social mediach. Przykłady i rozwiązania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 110 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053381
ISBN: 978-83-7205-338-1
Data: 2016-10-14
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem niniejszej książki jest zwrócenie uwagi na związek między nowymi mediami a kryzysami, które dotykają organizacje. Dzięki niej:
- dowiesz się, jak przebiega kryzys upowszechniony za pomocą mediów społecznościowych,
- poznasz najczęstsze przyczyny wybuchu kryzysów w mediach społecznościowych,
- zrozumiesz przebieg najgłośniejszych kryzysów upublicznionych w polskich mediach społecznościowych,
- poznasz model zarządzania kryzysem,
- nauczysz się zapobiegać powstawaniu kryzysów.

Monografia adresowana jest do osób zainteresowanych tematem mediów społecznościowych oraz kryzysów, które w nich występują lub są nagłaśniane za ich pomocą.

Książka "Kryzysy organizacji upowszechnione w social mediach. Przykłady i rozwiązania" - Łukasz Makowski, Bartosz Danowski-Ździebło - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 110 stron i została wydana w 2016 r.