Kryzysy organizacji upowszechnione w social mediach. Przykłady i rozwiązania
Łukasz Makowski, Bartosz Danowski-Ździebło
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 110 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372053381 |
ISBN: | 978-83-7205-338-1 |
Data: | 2016-10-14 |
Opis książki:
Celem niniejszej książki jest zwrócenie uwagi na związek między nowymi mediami a kryzysami, które dotykają organizacje. Dzięki niej:
- dowiesz się, jak przebiega kryzys upowszechniony za pomocą mediów społecznościowych,
- poznasz najczęstsze przyczyny wybuchu kryzysów w mediach społecznościowych,
- zrozumiesz przebieg najgłośniejszych kryzysów upublicznionych w polskich mediach społecznościowych,
- poznasz model zarządzania kryzysem,
- nauczysz się zapobiegać powstawaniu kryzysów.
Monografia adresowana jest do osób zainteresowanych tematem mediów społecznościowych oraz kryzysów, które w nich występują lub są nagłaśniane za ich pomocą.
Książka "Kryzysy organizacji upowszechnione w social mediach. Przykłady i rozwiązania" - Łukasz Makowski, Bartosz Danowski-Ździebło - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 110 stron i została wydana w 2016 r.