pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kryzysy, media i emocje

Autor książki:

Barbara Orzeł

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 412 s.
Wymiar: 147x230 mm
EAN: 9788322644614
ISBN: 978-83-2264-461-4
Data: 2025-04-10
Cena wydawcy: 84.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...

Książka "Kryzysy, media i emocje" - Barbara Orzeł - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 412 stron i została wydana w 2025 r.