
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2025 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 412 s. |
Wymiar: | 147x230 mm |
EAN: | 9788322644614 |
ISBN: | 978-83-2264-461-4 |
Data: | 2025-04-10 |
Cena wydawcy: 84.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...
Książka "Kryzysy, media i emocje" - Barbara Orzeł - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 412 stron i została wydana w 2025 r.