pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kryzysy kreatywność i wartości

Autor książki:

Leszek Kopciuch

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 120x190 mm
EAN: 9788377847671
ISBN: 978-83-7784-767-1
Data: 2015-12-21
32.06 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Teksty zawarte w tej książce poruszają kwestię kryzysu ujętą z różnych stron i w wielu kontekstach. W rozdziałach "Wielość kryzysów i wielość wartości" oraz "Kryzys a "dehumanizacja" wykorzystuję obszerne fragmenty opublikowanych już wcześniej artykułów. Pierwszy z nich to tekst "Idea kryzysu w filozofii dziejów", drugi to opracowanie zatytułowane "Idea dehumanizacji w XX-wiecznych koncepcjach kryzysu kultury". Wykorzystane fragmenty obu tekstów zostały jednak w książce uzupełnione i znacząco poszerzone. Czytelnik znający problematykę analizowaną w "Szkicach systematycznych z filozofii dziejów" zauważy też zapewne, że w niniejszym opracowaniu podejmuję ponownie tematy, przywołuję niektórych autorów i koncepcje, o których traktowałem już w poprzedniej książce. Ale również w tym przypadku dzieje się to w kontekście innego głównego problemu, który sprawia, że znajdują one nieco inne oświetlenie.

Z Wprowadzenia

Książka "Kryzysy kreatywność i wartości" - Leszek Kopciuch - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2015 r. Cena 32.06 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.