
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 245 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788376410258 |
ISBN: | 978-83-7641-025-8 |
Data: | 2009-02-19 |
Opis książki:
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa - krotki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - rozwój wypadków - obraz sytuacji w mediach - skutki kryzysu - komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego - podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu - od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty - jest nowością w literaturze przedmiotu.
Książka "Kryzysowe public relations" - Urszula Podraza - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 245 stron i została wydana w 2009 r.