Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Adam Figiel, Magda Ziembińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | edu-Libri |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 132 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788365648976 |
ISBN: | 978-83-6564-897-6 |
Data: | 2019-07-09 |
Opis książki:
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka
Książka "Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce" - Adam Figiel, Magda Ziembińska - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2019 r. Cena 17.64 zł. Zapraszamy na zakupy!