Kreowanie wartości banku
Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375567649 |
ISBN: | 978-83-7556-764-9 |
Data: | 2016-06-24 |
Opis książki:
Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego.
W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań:
- Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków?
- Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków?
- Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku?
- Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku?
- Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków?
Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.
Książka "Kreowanie wartości banku" - Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2016 r.