Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 310 s. |
Wymiar: | 145x204 mm |
EAN: | 9788322726860 |
ISBN: | 978-83-2272-686-0 |
Data: | 2007-08-28 |
Opis książki:
Tom jest pokłosiem konferencji na temat języka mediów zorganizowanej przez Zakład Leksykologii i Pragmatyki Instytutu Filologii Polskiej UMCS w 2005 roku, której kluczowym pojęciem uczyniono kreatywność językową. Kreatywność językowa jest niewątpliwie jednym z kluczowych pojęć współczesnego językoznawstwa. Pojawia się w rozmaitych koncepcjach i metodologiach lingwitycznych, ale bywa też w nich rozumiana niekiedy zupełnie odmiennie. Czy w ogóle możliwe jest znalezienie wspólnej płaszczyzny, na której różnorodne sposoby rozumienia i ujmowania kreatywności nie tylko się stykają, ale także wzajemnie dopełniają i warunkują?
Książka "Kreowanie światów w języku mediów" - Paweł Nowak, Ryszard Tokarski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 310 stron i została wydana w 2007 r.