Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Andrzej Giza
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Avalon |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788377305836 |
ISBN: | 978-83-7730-583-6 |
Data: | 2022-06-09 |
Opis książki:
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
Książka "Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy" - Andrzej Giza - oprawa twarda - Wydawnictwo Avalon. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2022 r. Cena 42.04 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.