Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 978830114819502 |
ISBN: | 978-83-0114-819-5 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, /"czwarta władza/", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania /"wydarzeń/" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Książka "Kreowanie informacji. Media relations" - Wojciech Jabłoński - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2007 r.