pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Kreowanie informacji. Media relations

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 978830114819502
ISBN: 978-83-0114-819-5
Data: 2008-11-18
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, /"czwarta władza/", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania /"wydarzeń/" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.

Książka "Kreowanie informacji. Media relations" - Wojciech Jabłoński - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2007 r.