Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 290 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372053145 |
ISBN: | 978-83-7205-314-5 |
Data: | 2013-01-25 |
Opis książki:
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą. W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego. Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.
Książka "Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego" - Wanda Patrzałek - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 290 stron i została wydana w 2012 r.