pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Kreatywność w public relations

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
EAN: 9788320815146
ISBN: 83-208-1514-2
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 45.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W pierwszej na świecie książce na temat kreatywności w public relations Andy Green obalił kilka mitów dotyczących kreatywności. Książka została napisana, aby pomóc praktykom public relations zrozumieć proces kreatywności - zarówno jego funkcjonowanie, jak i sposoby zarządzania nim. Ponadto wyjaśniono w niej, jak specjaliści do spraw PR mogą poprawić własną kreatywność, stosując różne techniki. W książce zawarto wiele przykładów kampanii uznanych za kreatywne i dobrze przeprowadzone oraz opisano pięć "I" procesu kreatywnego: informację, inkubację, iluminację, integrację oraz ilustrację.

Książka "Kreatywność w public relations" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2004 r.