Tytuł książki:
Kreatywność w public relations
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
EAN: | 9788320815146 |
ISBN: | 83-208-1514-2 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 45.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W pierwszej na świecie książce na temat kreatywności w public relations Andy Green obalił kilka mitów dotyczących kreatywności. Książka została napisana, aby pomóc praktykom public relations zrozumieć proces kreatywności - zarówno jego funkcjonowanie, jak i sposoby zarządzania nim. Ponadto wyjaśniono w niej, jak specjaliści do spraw PR mogą poprawić własną kreatywność, stosując różne techniki. W książce zawarto wiele przykładów kampanii uznanych za kreatywne i dobrze przeprowadzone oraz opisano pięć "I" procesu kreatywnego: informację, inkubację, iluminację, integrację oraz ilustrację.
Książka "Kreatywność w public relations" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2004 r.