pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 186 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788380882430
ISBN: 978-83-8088-243-0
Data: 2017-02-13
Cena wydawcy: 33.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.

Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Książka "Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów" - Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 186 stron i została wydana w 2016 r.