pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej

Autor książki:

Katarzyna Burska, Rafał Zarębski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 147x208 mm
EAN: 9788380884519
ISBN: 978-83-8088-451-9
Data: 2018-02-15
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja jest kontynuacją rozważań podjętych w dwóch poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej. W przygotowaniu znajduje się kolejny tom - Kreatywność językowa w literaturze i mediach.

Poszczególne zagadnienia przedstawione przez badaczy zostały zgrupowane w pięciu częściach, z których każda ściśle wiąże się z kreatywnością na płaszczyźnie językowej, ale dotyczy nieco innych jej aspektów (kreatywność stricte językowa, kreatywność językowa a odmiany języka, kreatywność językowa w przestrzeni publicznej: politycznej, medialnej, miejskiej). Autorzy, wyczuleni na nowe zjawiska językowe, prezentują aktualny materiał badawczy. Interesują się przede wszystkim niestandardowym użyciem języka, które traktują nie jako odstępstwo od normy, lecz przejaw twórczego myślenia.

Czytelników zainteresowanych kreatywnością językową w bardziej praktycznym ujęciu zachęcamy do sięgnięcia po Kreatywność językową w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiałem ilustracyjnym oraz niebanalnymi, rozwijającymi ćwiczeniami.

Książka "Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej" - Katarzyna Burska, Rafał Zarębski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2017 r.