pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreatywność językowa w literaturze i mediach

Autor książki:

Bartłomiej Cieśla, Magdalena Pietrzak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 145x208 mm
EAN: 9788380887022
ISBN: 978-83-8088-702-2
Data: 2018-02-15
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej oraz Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej.

Poszczególne zagadnienia prezentowane przez badaczy zostały podzielone na dwie części - dotyczące kreatywności w mediach oraz w literaturze. Oprócz prasy i radia autorów szczególnie interesuje przestrzeń Internetu. Czytelnicy znajdą w publikacji m.in. takie zagadnienia, jak: kreatywność copywriterów i użytkowników portali społecznościowych, forma i funkcja memów internetowych, neologizmy i metafory w wypowiedziach dziennikarzy, wyrazy potoczne i ekspresywne w pismach młodzieżowych. Ponadto w części dotyczącej literatury autorzy analizują nowe gatunki i utwory.

Czytelników zainteresowanych kreatywnością językową w bardziej praktycznym ujęciu zachęcamy do sięgnięcia po Kreatywność językową w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiałem ilustracyjnym oraz niebanalnymi, rozwijającymi ćwiczeniami.

Książka "Kreatywność językowa w literaturze i mediach" - Bartłomiej Cieśla, Magdalena Pietrzak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2017 r.