Tytuł książki:
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 210 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788381424639 |
ISBN: | 978-83-8142-463-9 |
Data: | 2019-08-07 |
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Książka "Kreatywność językowa w komunikacji internetowej" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2019 r.