pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 162 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381023245
ISBN: 978-83-8102-324-5
Data: 2021-10-25
40.79 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.

Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?

Książka "Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta" - Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2021 r. Cena 40.79 zł. Zapraszamy na zakupy!