Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 162 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381023245 |
ISBN: | 978-83-8102-324-5 |
Data: | 2021-10-25 |
Opis książki:
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Książka "Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta" - Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2021 r. Cena 46.60 zł. Zapraszamy na zakupy!