Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 228 s. |
EAN: | 9788322794333 |
ISBN: | 978-83-2279-433-3 |
Data: | 2021-03-01 |
Opis książki:
Aksjologiczny pluralizm jest kluczowy. Akceptując tezę, że jest wiele różnych wartości - różnych co do treści, dziedziny, rangi, czasu i mocy obowiązywania - można zrozumieć wielość typologicznie różnych odmian kreatywności; choć są one swoiste i odrębne, to przecież są równocześnie zasadnym przykładem kreatywności: nie ma znaczenia, czy mówimy o genialnym i wyszukanym pomyśle artystycznym, który rewolucjonizuje poezję i poetyckie środki artystyczne, czy też o "przyziemnym" pomyśle technicznym, który oddziałuje tylko w ten sposób, że efektywnie usprawnia zbiór truskawek. Przyjmując wielość wartości, można też zrozumieć wielość różnych historycznie form kreatywności, co staje się szczególnie potrzebne, gdy chce się zrozumieć zasadniczą przemianę, która charakteryzuje współczesne podejście do kwestii ludzkiej natury i możliwe przypisanie jej otwartego i dynamicznego charakteru.
Książka "Kreatywność a wartości" - Leszek Kopciuch - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2021 r. Cena 28.50 zł. Zapraszamy na zakupy!