Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 200x230 mm |
EAN: | 978830115028002 |
ISBN: | 978-83-0115-028-0 |
Data: | 2009-02-11 |
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.
Książka "Kreatywna reklama" - Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2008 r.