pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

Autor książki:

Agata Dziekan-Łanucha

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 193 s.
Wymiar: 205x145 mm
EAN: 9788374387897
ISBN: 978-83-7438-789-7
Data: 2022-07-15
48.57 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

Miejsce Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w systemie organów państwa

ROZDZIAŁ II

Sposób powołania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz jej skład personalny i przynależność polityczna członków. Status przewodniczącego KRRi T

2.1. Członkowie KRRi T

2.2. Przewodniczący KRRi T

Podsumowanie

ROZDZIAŁ III

Prawotwórcza działalność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

3.1. Wydawanie rozporządzeń

3.2. Przygotowywanie projektów nowelizacji ustaw

3.3. Współpraca z innymi organami państwowymi w zakresie tworzenia prawa

3.4. Przykłady pomijania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w opiniowaniu aktów prawnych i uczestnictwie w ich tworzeniu

3.5. Ustalanie z prezesem Rady Ministrów kierunków polityki państwa w dziedzinie radiofonii i telewizji

Podsumowanie

ROZDZIAŁ IV

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ koncesyjny, rejestracyjny i przyznający status nadawcy społecznego

4.1. KRRi T jako organ koncesyjny

4.1.1. Chaos w eterze na początku lat 90

4.1.2. Pierwszy proces koncesyjny

4.1.3. Drugi proces koncesyjny

4.1.4. Późniejsza działalność KRRi T w zakresie przyznawania rozszerzania koncesji

4.1.5. Zmiany warunków koncesji

4.1.6. Procedura ponownego przyznawania koncesji

4.1.7. Cofanie koncesji

4.2. KRRi T jako organ rejestracyjny

4.3. KRRi T jako organ przyznający status nadawcy społecznego

Podsumowanie

BIBLIOGRAFIA

Książka "Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji" - Agata Dziekan-Łanucha - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie. Książka posiada 193 stron i została wydana w 2019 r. Cena 48.57 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.